Trei familii de români (șase persoane) au obținut în instanță daune morale de 3.000 de euro (500 de euro de persoană) pentru că, în momentul în care au ajuns la un hotel din Creta (Grecia) camerele erau ocupate și au fost nevoite să doarmă două nopți în alt hotel.
Tribunalul Botoșani a pronunțat cea de-a doua sentință dintr-un dosar în care șase români se judecă cu o agenție de turism pentru un sejur în Grecia. Sentința nu este definitivă, putând fi atacată cu recurs.
Litigiul dintre turiști și agenție a apărut în 2019, când cele șase persoane au cumpărat un pachet turistic în Creta care conținea: șapte nopți de cazare la hotel Almyra din Koutsounari patru stele, cameră tip bungalow sea view, masă all inclusive. Costul pachetului turistic pentru cele trei familii: 3.570 euro.
Ajunși în Grecia, românii au constatat că în camerele lor sunt cazați alți turiști, fiind făcută o suprarezervare. Astfel, turiștii români au fost mutați pentru două nopți la un alt hotel: Sunshine Beach. Nemulțumiți de condițiile de la hotelul în care au fost mutați pentru două nopți, românii au dat în judecată agenția, cerând daune materiale de 1020 de euro (echivalentul a două nopți de cazare la hotelul în care nu au mai avut loc) și daune morale de 3.000 de euro (500 de euro pentru fiecare persoană).
„Condiţiile hotelului Sunshine Beach nu corespundeau celor ale hotelului inițial. Camerele erau învechite, nu aveau vedere la mare, ci într-o parcare și spre locul de încărcare/descărcare alimente hotel, toaletele aveau mobilier degradat, lenjeria de pat era uzată”, s-au plâns reclamanții în instanță.
Lasă un răspuns