Un sătmărean care a cumpărat cu aproape 1.900 de euro un sejur în Zakynthos și nu a mai putut merge în vacanță din cauza pandemiei a reușit să își recupereze banii în instanță după ce agenția a vrut să îi ofere, în loc de bani, un voucher de călătorie.
Un bărbat din Satu-Mare a dat în judecată unul dintre cei mai mari tour-operatori din România, cerând să îi fie restituiți aproape 1.900 de euro, bani plătiți pentru o vacanță în Grecia, în care nu a mai putut merge din cauza pandemiei.
Reclamantul a arătat în ianuarie 2020 a achitat 530 de euro din costul de 1.870 de euro al vacanței în Zakynthos, iar în 27 aprilie 2020, în plină stare de urgență, la insistențele agenției, a achitat diferența de 1.340 de euro.
Bărbatul a mai arătat că la câteva zile după plata integrală a sejurului a fost anunțat că vacanța a fost anulată și va primi în schimb un voucher. Reclamantul a mai arătat că în cadrul discuției telefonice cu reprezentantul agenției de turism a întrebat „în mod expres” dacă nu există o altă posibilitate/alternativă decât eliberarea unui vaucher şi i s-a răspuns că nu.
Astfel, a primit pe e-mail un voucher preplătit în sumă de 1.871 EUR ce trebuia obligatoriu valorificat până la data de 31.12.2020. Turistul a considerat că prin modul în care a acționat a denunțat unilateral contractual dintre părți și a deschis proces, cerând recuperarea banilor plătiți.
Lasă un răspuns