Abuzul ANPC în cazul unor români care și-au cerut înapoi banii pentru testele COVID, făcute la plecarea în vacanță

O agenție de turism din Cluj-Napoca, amendată de Protecția Consumatorului pentru că nu a transmis ANPC un punct de vedere cu privire la o sesizare a unor clienți nemulțumiți, a obținut în instanță anularea sancțiunii dovedind că nu a comis faptele pentru care a fost sancționată.

Printr-un proces deschis la Judecătoria Cluj-Napoca, o agenție de turism a contestat o amendă primită de la ANPC în urma unei plângeri formulate de un român care a cerut să îi fie restituiți banii (340 de lei), plătiți, pentru un test COVID efectuat în aeroport, la plecarea în vacanță în Turcia, de el și soția sa.

Concret, bărbatul și soția sa au reclamat la Protecția Consumatorului că la plecarea în vacanță în Turcia au achitat la Aeroportul Henri Coandă contravaloarea a doua teste antigen Covid în valoare de 340 lei și au cerut restituirea sumei.

Agenția de turism a transmis ANPC că nu are nicio implicare în aceasta problemă pentru că nu a solicitat efectuarea acestui test pe cheltuiala călătorului, nu a încasat această sumă, iar reclamaţia este neîntemeiată pentru că testarea aleatorie este stabilită de legea europeană în domeniu.

După ce agenția de turism i-a comunicat ANPC-ului punctul său de vedere, Protecția Consumatorului le-a transmis clienților nemulțumiți că, potrivit reglementărilor, puteau fi testați aleatoriu. Nemulțumiți de răspunsul ANPC, reclamanții au revenit, precizând că „obiectul reclamației a fost restituirea contravalorii testelor”.

CONTINUAREA AICI

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*